Afscheid

• juni 28, 2016

Afgelopen zaterdag vierden we de nadering van het einde van het seizoen bij Jan Cees met een goed verzorgde barbecue, waarvan heel veel leden met of zonder partner hebben genoten. Ook de jongste jeugd was in groten getale aanwezig en werd vanaf 16.00 uur met leuke spelletjes bezig gehouden. Als extra attractie konden we nagenieten van de geweldige film, die van het laatste DOT-event is gemaakt. Het was weer volop genieten, maar ook met een tikkeltje weemoed om onze Michiel zo volop in actie te zien. Deze avond stond namelijk ook in het teken van afscheid nemen van onze inspirerende dirigent Michiel Drijver, die door persoonlijke omstandigheden onze vereniging aan het einde van dit seizoen zal verlaten. Janneke memoreerde in haar toespraak de vele mooie concerten die we onder zijn leiding mochten geven en ook de goede samenwerking die ertoe heeft geleid dat Niedorps Fanfare de weg omhoog weer heeft teruggevonden.

De foto’s zijn hier te bekijken.