Limonade concert 14 april, Brede school.

• april 7, 2019

High tea concert zit er weer op!

Het high tea concert zit er weer op en was zeer geslaagd! Het mooie weer leek even een spelbreker te zijn, maar toch zat het kerkje om 15.00 uur lekker vol met trouwe aanhang en familie. Het eerste deel nam het leerlingorkest voor zijn rekening, en klonk hartstikke goed! Daarna de fanfare die weer de sterren van de hemel speelden! Iedereen deed weer zn stinkende best om er een mooi optreden van te maken! En dan al dat lekkers! Het was een echte high tea, met super lekkere baksels! Er was voor elk wat wils!

Kortom, voor herhaling vatbaar!

Limonade concert

De jeugd zal een optreden verzorgen op 14 april in de brede school. Dit zal een dynamisch gebeuren worden met verschillende podia. Helemaal van deze tijd!

Oerol

Niedorps Fanfare gaat optreden op Oerol. Er wordt een start gemaakt met samenstelling van het programma.

Agenda

7 april: high tea concert in de Doopsgezinde kerk, entree 10 euro. Aanvang 15.00 uur

14 april: :limonade concert brede school

Oud papier: 30 maart