Welkom oud leden en Sinterklaas 2016

• november 6, 2016

Welkom Ad, Tjibbe, Ineke en Wouter!!
Want dit is het resultaat van onze top gezellige reüniedag: 4 oud-leden schuiven weer bij ons aan! Sommigen nog een beetje aarzelend, maar de eerste stap is gezet, en wij vinden het geweldig. Het orkest komt zo weer goed op sterkte en ook de “afterparty” ploeg krijgt iets meer volume…….
Met deze ploeg zijn we lekker aan het oefenen voor het kerstconcert, dat geven wij op 10 december in Hoogkarspel, samen met fanfareorkest uit die plaats.
Het bestuur is weer bijeen geweest en is druk bezig met de plannen voor het volgende jaar. Ook de eerste brainstormsessies tav het volgende Dotevent zijn weer gestart.  Met flink “out of the box” denken (niets is gek genoeg), passeren flink wat artiesten de revue…….we houden jullie op de hoogte!

Sinterklaas
Op 13 november is het zover: dan komt de goed heiligman aan in Nieuwe Niedorp, en wij hebben de eer hier weer bij te zijn! Om 13.15 staan we bij het Dorpshuis om de sfeer er weer in te brengen.