Het aftellen is begonnen

• november 14, 2022
De laatste repetities zitten er op en de puntjes worden op de “i” gezet. Onze choreografe Lesley zorgt dat alles rondom de muziek tot in detail geregeld is. We oefenen in het opkomen, het buigen, het snelle opstaan (heel moeilijk voor sommige leden!) en het afgaan, heel gestructureerd allemaal! Het wordt echt zeer professioneel!

Toneelgroep Contact
Toneelgroep Contact uit Winkel Neemt een deel van het voorprogramma op zich. Op ludieke wijze zullen zij het publiek te vermaken. Tijdens het concert spelen zij ook een bijzondere rol; tijdens 2 muziekstukken zullen zij het orkest ondersteunen met leuke creatieve optredens. Wij zijn zeer
vereerd met hun deelname!

Choreografie
Dit jaar ondersteunt Lesley ons met de choreografie. Zij heeft zeer creatieve ideeën en dit komt zeker de professionaliteit ten goede! Zij neemt een danspaar mee die prachtige visualisering geeft aan een aantal nummers. Zeer de moeite waard!
Het belooft weer een spectaculaire avond te worden die u niet kunt missen!

Kaarten

Naast dat u kaarten kunt bestellen via: www.dotevent.nl, kunt ook kaarten kopen via onze
bekende voorverkoopadressen:
  • P. Otjes levensmiddelen, Dorpsstraat 48 in Winkel
  • Agrarisch centrum van der Bel, Dorpsstraat 38a in Nieuwe Niedorp
  • Dorpshuis Prins Maurits Dorpsstraat 79 in Nieuwe Niedorp
En natuurlijk bij de deur bij de Niedorphal!
Naast een goede organisatie valt en staat een succesvol evenement met een sluitende begroting. Om dit evenement financieel mogelijk te maken zijn diverse fondsen aangeschreven die aansluiten bij de doelstelling van dit evenement. Windmolenpark Wieringermeer, Holland kroonse uitdaging, VSB cultuurfonds en prins Bernard cultuurfonds zijn belangrijke partners voor dit evenement.

Jaarprogramma Niedorps Fanfare
Zaterdag 19 november Dot-Event