Zomers allerlei (deel 2)

• juni 30, 2022

Muziekexamens: Tot onze grote vreugde zijn 2 leden van Niedorps Fanfare geslaagd voor het praktische gedeelte van de af te leggen examens en wel Geert voor Praktijk A op bariton en Erin ook voor Praktijk A op tenorsaxofoon. Alle twee van harte gefeliciteerd, we zijn trots op jullie.

Concertagenda:

9 juli Optreden van het grote orkest in Aartswoud tijdens een Bourgondisch feest op uitnodiging.

15 juli Optreden van het grote orkest tijdens de bruiloftsviering van onze actieve bugeliste Linda met haar Maurice.

19 november Dot Event met als hoofdact Jenny Lena in de Niedorphal

Uitslag Dot Event winactie Kieledag: Het aantal noten dat moest worden geraden was 118. De namen van de prijswinnaars zijn Elise Benit en Petra van Veghel uit Winkel. Beide winnaressen hebben afgelopen donderdag een entreebewijs voor het komende Dot Event uitgereikt gekregen tijdens de repetitie van het grote orkest. Beiden gefeliciteerd!

Sponsoring Dot Event: Tot onze grote vreugde heeft Windmolenpark Wieringermeer ons deze maand gesponsord met het geweldige bedrag van 2500 euro.

Agenda:

Zaterdag 30 juli Oudpapieractie