Zomers allerlei

• juni 30, 2022

Muziekexamens: Tot onze grote vreugde zijn 4 leden van Niedorps Fanfare geslaagd voor het theoretische gedeelte van de af te leggen examens en wel Tycho, Jeron, Yara en Ciska. Alle vier van harte gefeliciteerd, we zijn trots op jullie.

Concertagenda:

9 juli Optreden van het grote orkest in Aartswoud tijdens een Bourgondisch feest op uitnodiging.

15 juli Optreden van het grote orkest tijdens de bruiloftsviering van onze actieve bugeliste Linda met haar Maurice.

Voor beide optredens hebben we goed in het gehoor liggende muziek uitgezocht waarvoor we de komende weken nog wel de laatste puntjes op de ï moeten zetten.

Na een welverdiende vakantieperiode gaan wij ons voorbereiden op het komende hoogtepunt in de vorm van het Dot-Event op 19 november in de Niedorphal met o.a. een spetterend optreden van Jenny Lena.

Agenda:

Zaterdag 25 juni Oudpapieractie