Filmmuziek concert

• maart 8, 2023
Herken de melodieёn van uw favoriete films!
De laatste lootjes wegen het zwaarst en dat geldt zeker voor de voorbereiding voor dit unieke concert. Na het grandioos verlopen DOT-event op 19 november vorig jaar onder de bezielende leiding van Thomas Geerts, was het geen optie om nu een tijdje op je lauweren te gaan rusten.
Nauwelijks 4 weken later stond er alweer een geweldig kerstconcert in de Fenix kerk op het programma met voor ons doen vrij eenvoudige muziek.
Direct hierna moesten we er weer volop tegenaan met allemaal nieuwe en nog niet zo eenvoudige nieuwe muziek. De repetitie in de voorjaarsvakantie stond helemaal in het teken van alle nummers helemaal alleen maar doorspelen zonder uitgebreide repetitie om te bepalen welke keuzes er gemaakt gaan worden voor het a.s. concert. Best wel een uitdaging om in ongeveer 10 weken tijd een heel nieuw programma in te studeren!!
Zaterdag 18 maart om 20.00 uur in de sfeervolle kerk van Aartswoud gaat het gebeuren.
Komt allen en ga lekker genieten en relaxen. We hebben er zin in. Entreeprijs is slechts tien euro.