NF Favorites

• januari 16, 2017

Dat is de naam van het concert dat we op 5 FEBRUARI gaan geven in de Doopsgezinde kerk van Nieuwe Niedorp!

Het dorp hangt al weer vol met originele posters gemaakt door Jetty en Annemarie. Echt zeer knap, dit gaat weer een echte collectors item worden. Maar laat ze svp hangen tot NA 5 februari!
Het NF Favorites concert belooft een heel leuk optreden te worden, met nummers die we in het verleden ooooooooit gespeeld hebben. Nummers die favoriet zijn bij het publiek en onze leden. Ook Chantal Smak is weer van de partij en zal weer een paar mooie nummers zingen, samen met o.a. onze vaste toetsenist.
Het concert wordt gegeven in de mooie sfeervolle Doopsgezinde kerk aan de Dorpsstraat in Nieuwe Niedorp (met koffie/thee en een versnapering). Er wordt weer hard geoefend, we hebben er echt zin in!