Nieuws 03-02-2020

• februari 3, 2020

Repetitie avond

Lekker geoefend donderdag, het concert begint echt vorm te krijgen. We zijn nu sinds jaren ook met arbo activiteiten bezig. Na een risicoanalyse zijn er nu een soort droogkappen geplaatst bij de bugels, om het geluid wat te dempen die de trompetten maken…..nou beter laat dan nouit zullen we maar denken…..

In de pauze werd er op negerzoenen getrakteerd en ja hoor……2 leden zijn elkaar te lijf gegaan en hebben zich uitgeleefd op elkaar….getver!

Aartswoud

Op 29 februari zullen we in Aartswoud, het zogenaamde “Schrikkelconcert” verzorgen. We hebben weer nieuwe leuke muziek op de lessenaar, en het is een eer om daarmee in de kerk van Aartswoud te mogen optreden. We beginnen om 20.00 uur en gaan zonder pauze lekker door. Daarna is er in het café aan de overkant gelegenheid om het geheel te evalueren……

Oud papier: 29 februari 2020

29 februari: Schrikkel concert Aartswoud; start 20.00 uur. Entree 7,50 Euro