Nieuws 18-02-2019

• maart 18, 2019

High tea concert

Het high tea concert zal op 7 april uitgevoerd worden in de Doopsgezinde kerk, Naast onze leuke muziek zal er dus heerlijk gegeten en gedronken kunnen worden. De recepten voor allerlei exotische baksels vliegen over en weer.

De muziek wordt ook heel bijzonder en voor elk wat wils. Indiana Jones, Forrest Gump (run Forrest…..)For me formidable en nog vele andere stukken.. Het zal

Limonade concert

De jeugd zal een optreden verzorgen op 14 april in de brede school. Dit zal een dynamisch gebeuren worden met verschillende podia. Helemaal van deze tijd!

Niedorps fanfare 70 jaar!

Afgelopen week was het 70 jaar geleden dat de eerste vergadering van niedorps fanfare plaats vond. We gaan dit nog op gepaste wijze vieren……nadere mededelingen volgen.

7 april: high tea concert in de Doopsgezinde kerk

14 april: :limonade concert brede school