Kerstconcert 10 december Hoogkarspel

• december 12, 2016

Het kerstconcert zit er op was een succes. In een bomvolle kerk in Hoogkarspel hebben we ons steentje bijgedragen. Het optreden van het leerling orkest was al heel bijzonder; 2 orkesten in korte tijd samengevoegd en dan zo goed uitgevoerd! Compliment! Niedorps fanfare nam het eerste deel van het concert voor zijn rekening. Een lekker vlot programma, de sfeer zat er gelijk goed in. Na de pauze was het de beurt aan dr Nuijens. Ook zij wisten het publiek te boeien. Kortom een geslaagde avond met daarna nog een hele gezellige nazit!

Sponsor clicks
Wilt u ons sponsoren maar weet u niet hoe? Dan is dit misschoen een idee:
Onze vereniging is aangesloten bij SponsorKliks. Via deze weg wordt onze vereniging door de leden gratis gesponsord. Als ieder lid, supporter, familielid of vriend van onze vereniging, voordat zij een webwinkel bezoeken, naar onze website gaat wordt het bedrag hoger.

Op onze website staat een banner van SponsorKliks. Door op deze banner te klikken verschijnt een overzicht van tientallen webwinkels, waaronder Bol.com, Coolblue en Zalando. Elke aankoop bij een van deze bedrijven levert onze vereniging een commissie op terwijl je zelf dezelfde prijs betaalt, het kost je dus niets extra.

Doe hetzelfde als je uit eten gaat of een pizza wilt laten bezorgen. Via onze webpagina op SponsorKliks kan je terecht bij 4.500 restaurants waarbij elke bestelling of reservering de verenigingskas geld oplevert.
Zo is sponsoren niet alleen heel gemakkelijk maar nog lekker ook!

10 december; kerstconcert in Hoogkarspel: Laurentius Streekweg 218 Hoogkarspel
5 februari: Champagne concert in Doopsgezinde kerk